Spelen drar igång efter nyår!

Ska ju nämligen till Australien och kommer hem nionde, så när jag kommit hem drar spelan igång så att de kan fortsätta utan uppbehåll. Därför har ni till och med åttonde på att skicka in simmar till spelen. För övrigt har jag en liten fråga; vill ni att vi ska filma delar av spelen eller ta bilder? Eftersom man inte kan göra superlånga filmer kommer det då inte bli hela dagsfilmer... Det är alltså en fråga om vad ni vill. Sedan kommer jag också att skicka ut ett intervjuformulär tiller som redan kommit med, och även en fråga om vad ni vill att era simmar ska träna för färdigheter. Det formuläret borde vara ute imorgon kväll.
 
Må oddsen alltid vara er gynsamma!

Kommentarer
Lovisa säger:

Jag tycker att du ska ta bilder:)

Svar: Okidoki :D
Rolo och Ida och Dream Simmers

2014-01-09 | 20:25:04
Bloggadress: http://godismopsen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback