Välkommen till Hungerspelen!

Om bloggen

För några månader sedan läste vi om en jättebra idé på thesims3hungerspelen.bloggplasten.se. Men alltefter att månaderna gick och det inte hände så mycket, kom vi på tankarna att starta en egen blogg om det här.

Skicka in en sim till arenan

Arenan är ett farofyllt ställe där simmarna lätt råkar ut för missöden. Om du vill skicka in din sim mailar du helt enkelt din sim till [email protected]. Vi kommer att lotta ut simmarna, precis som på slåttern. Simmarna ska ha med en biografi, en bild och laddas upp på Mediafire/Exchange. Slåttern kommer att avgöras senast på ett obestämt datum(vi säger till minst en vecka innan), men så länge det kommit in mer än 4 killsimmar och 4 tjejsimmar kommer slåttern att hållas.

  • Simmen ska vara ungdom
  • Alla expansionspaket och Diesel prylpaket är tillåtna
  • Inga övernaturliga simmar
  • CC är tillåtet, utan buggar eller virus


Lycka till och må oddsen alltid vara er gynsamma!

 


Kommentarer
Blogg.se säger:

Lycka till med din nya blogg!

2013-10-26 | 12:42:28
Bloggadress: http://blogg.se
simmarsmulan säger:

Åh vad kul! Är det lugnt om jag skickar in samma sim som jag skickade in till den tävlingen? :)

Svar: Japp! May the odds ever be in your favour
Rolo och Ida och Dream Simmers

2013-10-26 | 19:41:27
Bloggadress: http://simmarsmulan.bloggplatsen.se
Viola säger:

Åh vad skoj!
Jag ska skicka in en sim om jag hinner fixa så mitt spel funkar innan tiden är slut!
Jag tipsade även om bloggen på min blogg :-)
Hoppas verkligen jag hinner :D

Svar: Kul att du tycker det och tack så HEMSKT mycket för det fina tipset :D
Rolo och Ida och Dream Simmers

2013-10-27 | 12:00:32
Bloggadress: http://violassims.bloggplatsen.se
Sofia säger:

Hej! Detta verkar jätte roligt så jag ska nog skicka en en sim jag också! :)

Svar: Kul att du tycker det! :D
Rolo och Ida och Dream Simmers

2013-10-28 | 14:47:50
Bloggadress: http://mylifeasasim.bloggplatsen.se
Smiley säger:

Vad kul! Jag har skickat in en sim, nu är det bara att hoppas xD

Svar: Superspännande! Lycka till och må oddsen vara sig gynsamma :D
Rolo och Ida och Dream Simmers

2013-10-29 | 14:32:50
Bloggadress: http://SmileySims.bloggplatsen.se
Jessica säger:

Såklart jag ska vara med ska öppna CAS direkt!
Ska hitta lite grejor till simmarna föst :)

Svar: Superkul att du vill vara med!
Rolo och Ida och Dream Simmers

2013-11-03 | 13:24:09
Bloggadress: http://jjsims.bloggplatsen.se
Frida säger:

Menar ni alla expansionspaket och diesel prylpaket?

Svar: Ja, men av någon anledning så gick det inte att redigera inlägget när vi såg det, och sedan har vi helt enkelt glömt bort det :D
Rolo och Ida och Dream Simmers

2013-12-16 | 19:24:16
Isabelle säger:

Antar att man ska skicka länken till simmen? :)

Får man bara skicka in en sim eller är det okej att skicka in flera? t.ex. en tjej och en kille? :)

Svar: Det är okej att skicka in flera simmar, men inte säkert att alla kommer med. Skicka dock gärna länken/arna på mail så att ingen annan kan sno simmen! Skicka till [email protected]
Rolo och Ida och Dream Simmers

2014-02-20 | 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback