Invigningscermonin

 
God kväll gott folk! Idag ska vi ägna oss åt den färgsprakande invigningscermonin. Se, här kommer våra deltagare inåkande mot stadion! Det är dags att ta en titt på dem!
 
 
Här kommer Jenna Swales från Distrikt 1! Visst har hennes stylist lyckats fånga hennes personlighet? Som Hungerspelens kärleksspridare ger hon er såklart en slängkyss.
 
 
Här har vi paret från distrikt 2, nämligen Klara Evley och Andrew Mason! Deras blickar är huggna i sten, åh, detta kommer att slå på stort Distrikt 2!
 
 
Här kommer Leo Brek från industridistriktet nummer 3. Självklart har han en teknikinspirerad dräkt
 
 
Här kommer lilla Sandra Bloom som vanligtvis har röda slingor i håret, men nu till Hungerspelen har blå och gröna för att representera sjögräset i sitt distrikt.
 
 
Här har vi Valter Telin från femman. En riktig självsäker blick har han också. Bra där Valter! Hans kläder ska tydligen representera krafverken i Distrikt 5.
 
 
Här kommer sjuans kvinnliga deltagare, Samantha Klarksson, som är utklädd till ett.. träd. Hon viker inte undan från mängden, men hon med sitt försiktiga leende kan nog bli riktigt förförisk!
 
 
Och sist men inte minst, här kommer Jack Cannes från Distrikt 11! Hans kläder är samma som en jordbrukares, vilket hans distrikt också är.
 
....och där ser vi den sista vagnen åka iväg. Men jag tänkte att ni skulle få rösta om vem/vilka som blir favoriter, och på så sätt tjänar några sponsorpoäng(50 för flest röster, 30 för 2:a plats och 20 för 3:e plats). Sponsorpoängen kommer sedan att kunna ge gåvor till simmen som handledaren väljer ut. Så frågan är vem var bäst?
 
Vem var bäst?
  
pollcode.com free polls 
 
 PS. Nu börjar träningsveckan, och så fort den är färdig kommer jag meddela poängen för respektive deltagare, samt inlärda färdigheter. Efter det så kommer intervjuerna, och sedan är det dags för spelen att dra igång! Även under intervjuerna kommer ni kunna rösta vem som gjorde bäst intryck, och på så sätt tjänar den spelaren sponsorpoäng. Jag borde nog kunna få upp både träningspoäng och intervjuer tills på måndag, och sedan kommer det dröja lite innan spelen drar igång för att jag och Ida ska kunna bygga arenan osv.

Kommentarer
Viola säger:

Vad fina alla var! :D

Svar: Kul att du tycker det :D
Rolo och Ida och Dream Simmers

2014-01-12 | 01:14:39
Bloggadress: http://violassims.bloggplatsen.se
Tove säger:

Åh, så roligt! Och så fint du/ni har fått till invigningscermonin! :)

Svar: Kul att du tycker det :D
Rolo och Ida och Dream Simmers

2014-01-12 | 16:08:27
simmarsmulans syster säger:

Hej, jag är Simmarsmulans syster (Jack Cannes handledare eller vad man nu säger) och eftersom hon redan röstat i omröstningen på Sandra Bloom, så kan inte jag rösta i pollen :/ Kan jag skriva att jag vill rösta på Jack här då?

Svar: Japp, det går bra :D
Rolo och Ida och Dream Simmers

2014-01-12 | 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback