Hungerspelskandidat: Jack Cannes

För att det inte ska bli så tomt här på bloggen så har jag bestämt mig för visa upp simmarna som redan kommit in, och vi börjar med Simmarsmulans Jack Cannes!
 
Egenskaper: Atletisk, Gillar inte Barn, Grinig, Aldrig Naken och Fiskare
 
Favorit...
 
Musik: Klassisk
Mat: Fruktparfait
Färg:Svart
Livslång önskan: Bli astronaut
 
Biografi:
Jack är en av de familjer som haft det som sämst med mat i sitt distrikt, och har därför alltid varit riktigt spinkig, något som barnen retade honom för i skolan. Det fick honom inte bara att ogilla sin kropp så pass mycket att han aldrig visade sig utan kläder, utan det gav honom även viljan att ändra den. Han började träna, och märkte snabbt att det var riktigt roligt-och det gjorde honom även mer uthållig när han arbetade ute på fälten och fiskade. Han har dock aldrig kommit över barnen som retade honom, och har sen dess ogillat barn, och varit riktigt grinig och arg på allt och alla. Han föredrar att vara ensam vid sjön och fiska eller kanske att sitta ute på fältet och känna sig nyttig.
Trots att han är i en syskonskara på 4 barn har han aldrig känt sig försummad av sina föräldrar, som trots deras ekonomiska besvär gjort allt vad de kunnat för att ta hand om sina barn. 
Han har alltid försökt hålla sig på god fot med fredsvakterna, och har pratat en hel del med dom, och vill själv bli en. Han vill visa distrikten att det finns goda fredsväktare också, även om de måste hålla ordning.
 
Visar 2.jpg
Visar 5.jpg
Visar 6.jpg
Visar 8.jpg
Visar 9.jpg

Kommentarer
simmarsmulan säger:

Hej! Såg att ni kommenterade och frågade efter vilket distrikt Jack skulle tillhöra, och när jag gjorde honom tänkte jag mig distrikt 11! :) Visste inte om jag skulle skriva med det i biografin, då jag läste att ni skulle lotta distrikten hehehe...

Svar: Superbra att du valt Distrikt! Tackar!
Rolo och Ida och Dream Simmers

2013-12-17 | 20:51:15
Bloggadress: http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback