Segerintervju med Sandra Bloom

 
-Sådär Sandra, sitter du bekvämt?
-Ja, du Ceasar, det gör jag.
-Nåväl, Sandra, du ahr ändå vunnit Hungerspelen. Hur känns det.
-Bra kan jag inte säga, jag har dödat två personer. Men efter omständigheterna känns det bra.
-Kul att höra. Jag antar att du längtar efter din familj?
-Det är klart att jag gör. De längtar nog efter mig också.
-Det kan jag ge mig på! Men Sandra, du är hungerspelenvinnare, det känns inte LITE mer?
 
 
-Nej, faktiskt inte.
-Okej, om vi bortser från Hungerspelen, vad tycker du om din utstyrsel ikväll?
-Helt fantastisk. Den symboliserar verkligen mig som person.
-Men platt hår, Sandra. Allvarligt?
-Fråga inte mig, det är min stylist.
-Okej, jag slår vad om att han får svara på de frågorna på eftersnacket! Tillbaka till spelen, det är nämligen dags för spelens höjdpunkter, och i år berättas det om en ung flicka med vänner som ställer upp för henne!
 
 
Applåder
 
 
-Blev du lite tårögd nu?
-Ja, det blev jag. Det är så mycket minnen.
-Jag förstår det Sandra. Och nu ska vi låta dig var i fred. Men innan du går ska du få posera inför vår egen kamera med nytt från Huvudstaden! Och se nu ut som en riktigt segrare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback